wtorek, 25 sierpnia 2020

Kartka urodzinowa dla Pippi - inspiracja plastyczna


Drodzy Czytelnicy, przygotowywaliśmy już przyjęcie urodzinowe dla Pippi, bawiliśmy się wspólnie z nią i dowiedzieliśmy się, że jest to dziewczynka bardzo pomysłowa. Nadszedł czas na wykonanie kartki urodzinowej dla naszej jubilatki! Chciałabym podzielić się z Wami inspiracją plastyczną. Do wykonania użyłam kolorowego papieru, kleju, nożyczek, pisaków i plasteliny. W kroku pierwszym na przygotowaną kartkę papieru wkleiłam wydrukowaną wcześniej karteczkę z krótkimi życzeniami dla Pippi. Następnie wycięłam z różowego papieru twarz Pippi i część włosów. W kolejnym kroku zaplotłam plastelinowe warkoczyki i wkleiłam na papier. Następnie wycięłam cienki pasek papieru, zwinęłam go w obręcz i wkleiłam na kartkę. Ostatnim punktem jest przygotowanie pończoch. Do tego wykorzystałam kolorowe pisaki, rysując paski. Im bardziej kolorowo, tym lepiej! Kolorowe pończochy doczepiłam do papierowej obręczy, co nadało kartce trójwymiarowy efekt. Skończone! Oczywiście, przy wykonaniu kartki najważniejsza jest wyobraźnia! Możecie śmiało dodać coś od siebie: dodatkowe ozdoby, kolory czy własne życzenia dla Pippi, niech ta kartka będzie dla Was tylko inspiracją!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz